GO TO BRAND

Program Operacyjny Inteligentny Rozwój

2014-2020

 

Oś priorytetowa:    III. Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach

Działanie: 3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji

innowacyjnych przedsiębiorstw

Poddziałanie: 3.3.3. Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych

– Go to Brand

Nr konkursu: 3

Rok: 2017

 

Mamy przyjemność poinformować, iż przedsiębiorstwo Arcom jest w trakcie realizacji projektu pt.: “Rozwój marki Arcom na rynkach zagranicznych poprzez udział w programie promocji branży części samochodowych i lotniczych.”

Całkowity koszt realizacji projektu: 998 030,00 PLN

W tym wydatki kwalifikowalne: 958 700,00 PLN

Kwota współfinansowania ze środków publicznych: 575 220,00 PLN

Celem projektu jest promowanie marki produktów firmy Arcom, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych. Promujemy Markę Polskiej Gospodarki poprzez udział w programie promocji części samochodowych i lotniczych. Osiągnięte rezultaty będą wykorzystane do dalszego rozwoju eksportu produktów firmy na nowe rynki działalności i promocję marki i produktów Arcom na rynkach zagranicznych.

Aktualne dokumenty przetargowe:

Organizacja transportu i noclegów na targi Automechanika Dubaj 2018

 

Wyniki przetargów – kliknij tutaj.